Uzdod jautājumus un saņem atbildes! Šobrīd 66740 jautājumi, 283092 atbildes!

Kāds ir tavs jautājums?

140

       

 

Atbildes (4)

 
Labākā atbilde
  • 4

    balsis

palasot šo: http://lv.wikipedia.org/wiki/Vem%C5%A1ana sāk mākties aizdomas, vai tik diskusijas uzsācējam nebūs grūtniecības toksikoze...

pirms 6 gadiem  

500

Labākā atbilde
  • 4

    balsis

Ieva D

+7100

 
Varbūt tāpēc, ka dzēri tabletes "no nerviem", bet tad pa virsu alkoholu/////

Vispirms - relaksējies un iztīri organismu - daudz dzer ūdeni, ķimeņu tēju, minerālūdeni. Relaksējies. Bez tabletēm un alkohola. Ieej vannā. Tad apceri, kādas vēl problēmas ir Tavā dzīvē - ir cilvēki, kuriem paliek slikti arī no stresa.

Ja tik vienkārši nekas nerisinās, ej pie ārsta. USG/citus izmeklējumus un analīzes caur tīklu jau neuztaisīsi.

pirms 6 gadiem  

500

Labākā atbilde
  • 0

    balsis

Jā, nu vienai manai paziņai bija līdzīgi simptomi, vienkārši aizej pie ģimenes ārsta, manai paziņai izrakstīja, zāles, vitamīnus, vai kas tur bija, un lietojot to tas viss pazuda.! Nu jā, un lietot vairs nevajadzēja.

pirms 6 gadiem  

500

Labākā atbilde
  • 0

    balsis

Māris Rudzītis

+36659

 
tāda mēdz būt tā vīrieša veselība...

pirms 6 gadiem  

500

Tava atbilde

1000

       

Nav nepieciešams reģistrēties!

Ienāc iekšā izmantojot:

       

Meklēt jautājumus

       

Palīdzi saviem klientiem saņemt vislabākās atbildes

Kļūstot par ekspertu pajauta.lv, Tu uzlabo savu klientu servisu un iegūsti papildus publicitāti. Tavas atbildes būs atrodamas 100 tūkstošiem pajauta.lv lietotāju, lieliski atradīs Google, kā arī varēsi izveidot savās web lapās vai draugiem.lv lapā īpašo pajauta.lv bloku.